Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Malva Jonasson - 1 juni 2010 12:10

inte varit rolig att ha runt sig de senaste dagarna.

Jag blev så fruktansvärt besviken när mensen började rinna så jag har varit sur, tvär, kort stubin.

Jag är inte stolt över det. Jag trodde verkligen att det äntligen var min tur.

Nu har jag ätit en medicin så bebisverkstan måste vänta 1,5 månad igen dessutom. Fuck.


Jag ser min väninnas mage växa. Jag blir sotis.


Jag har varit jätteirriterad på några vänner som hela tiden ska ösa över sina problem över alla runtomkring. Det ska alltid göras så att deras ekonomiska bekymmer ska bli andra bekymmer genom att snylta mat, kräva gratis skjutsande hit och dit och detta eviga gnällande. Är de med någon som råkar ha aningen bättre ekonomi än dem som är det moochi moochi direkt. Nu verkar den ena nästan vilja att jag och mannen ska köpa ett nytt kylskåp till dem. I helvete heller. Vi har knappt pengar så det räcker till oss själva. Jag ska inte behöva försörja den människan. Vi är inte släkt, vi är inte bästisar. Hade det inte varit för att det var mannens vän hade jag inte umgåtts med människorna ens.

Ovido - Quiz & Flashcards