Alla inlägg under februari 2011

Av Malva Jonasson - 28 februari 2011 12:57

på två personer i min bekantskapskrets. De säger ALDRIG vad som är fel utan kommer med skitdåliga ursäkter hela tiden. Säger att dem är sjuka fast dem inte är det utan det är något helt annat som spökar som man får veta om flera veckor efteråt. Är det så svårt att säga: Hej jag mår dåligt för att vår ekonomi inte går ihop den här månaden. Kan vi träffas någon annan dag istället?

Jag har själv varit i sitsen att ha skitdålig ekonomi så jag vet hur det är. Jag kom inte med dåliga ursäkter om jag mådde dåligt pga det och inte orkade träffas, då sa jag som det var istället för att hitta på dåliga lögner som skapade oreda bland andra istället.

Av Malva Jonasson - 18 februari 2011 13:44

bra när man har börjat tappa lusten att göra någonting över huvudtaget. Senaste tiden har bara varit kantat med stress i allehanda former och storlekar och jag går på sparlåga. Jag har ingen energi kvar att göra något för. Jag vill helst bara ligga under en filt och glo på film. En stor hög kakor och popcorn kan få göra mig sällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards