Alla inlägg under december 2012

Av Malva Jonasson - 28 december 2012 18:57

Livet har varit aningen turbulent. Jag avslöjade min man med att ljuga och vara otrogen så en flytt är genomförd, en skilsmässa är på gång, och diskussioner om hur vi bäst ska lösa vårdnaden av barnet. Jag har fått veta att han ljugit och snackat skit om mig inför släkt och vänner, hans alltså, lagom roligt att få höra. Fega kräk. Jag ser fram emot att kunna lägga allt det här bakom mig. Han dumpade förresten bruden han var otrogen med samma dag som han flyttade ut då han blev ihop med en annan tjej som bättre överrensstämde med att han vill ha ett tomt skal - det yttre har blivit det viktigaste som finns för honom i en relation. Om han är ihop med en snäll och bra personer skiter han fullständigt i nu för tiden. Nu är det kläderna, sminket och frisyren på sin trofé som är det viktigaste. Ja jag använder ordet trofé eftersom jag inte kan se seriöst på en person som dumpar någon om hon råkar ha mysbyxor på sig en dag istället för en stram håruppsättning, festsminkning dygnet runt och en tight sittande dräkt. Det osar 40-års kris här runt honom.

Ovido - Quiz & Flashcards