Alla inlägg under februari 2013

Av Malva Jonasson - 23 februari 2013 08:12

Jobbveckan har varit skit med tre bråttomgrejer som skulle vara färdiga förra veckan typ.

Barnen har varit sjuka stup i ett så min lön ser hemsk ut, jag har alltså räkningar på 11000kr och jag får ut 9980kr. Och då har jag inte räknat med mat, blöjor odyl. Det är kallt och barnen bråkar så fort man ska gå ut eftersom de måste ha ett ton kläder på sig som tar en halv evighet att dra på dem.

Mina barns pappa vill träffa sina barn men att vi ska åka dit. Vi kommer inte ha råd att göra ett jäkla skit förrän tidigast när jag får aprillönen OM barnen är friska så jag slipper vabba. MIna föräldrar kommer hit i mars, jag hoppas de förbarmar sig över oss och hjälper oss med lite mathandling odyl. Annars vet jag inte hur vi ska klara månaden.

Ovido - Quiz & Flashcards