Alla inlägg under augusti 2011

Av Malva Jonasson - 8 augusti 2011 05:54

Kom igen nu kroppen. Jag har haft värkar tre nätter i rad men de har hittills slutat runt halv åtta på morgonen två dagar i rad. Just nu hoppas jag att det INTE blir så idag. Jag är trött på det här nu. Hela kroppen gör ont. Kom ut lilla barn

Av Malva Jonasson - 6 augusti 2011 22:07

någon svär över mitt ofödda barn. Det var en som sa att här går man och väntar och väntar men inte f*n kommer det ut någon unge ur dig heller.

Jag är hemskt ledsen men SÄG FÖR F*N INTE SÅNT OM MITT BARN, eller i och för sig. Då är det fritt fram för mig att svära över dina egna ungar som är så ouppfostrade att det är äckligt.

Av Malva Jonasson - 1 augusti 2011 12:52

en manlig kompis. Han har letat jättelänge efter boende i eller runt Stockholm pga studier. Han har gnällt så in i helvete om att han inte hittar en lägenhet, att det är för svårt jada jada. Nu har han hittat ett boende så att han iallafall slipper åka från Göteborg varje dag för att komma till skolan men tror ni att han slutat gnälla? Nej då nu gnäller han över att det är ett så dåligt område. För helvete, du har hittat ett boende i en stad som är skitsvår att hitta en lägenhet i. Du kan fortsätta leta boende när du är på plats men du slipper iallafall pendla ifrån Göteborg för att ta dig till skolan. Sluta gnäll för helvete. Han har själv gnällt på folk som gnäller men verkar inte se vilken oerhört stor gnällspik han blivit. Det är fel på ALLT. Du är frisk. Du har ett boende. Du har kommit in på din drömutbildning. Du ska flytta till en stad du längtat till i flera år. Vad mer ska till för att du ska bli nöjd?

Ovido - Quiz & Flashcards