Alla inlägg under januari 2011

Av Malva Jonasson - 29 januari 2011 10:47

Jag råkade hitta ett grattiskort till min man. Det var ifrån hans mamma som hon skickade till hans födelsedag i december. Det stod Grattis! Varför hör du aldrig av dig? Det är så synd om din lilla mamma som är så ensam.

KAN det beror på att så fort hon hör av honom så är det bara skrik, elakheter, gnäll? Skulle du vilja hålla kontakten med en människa som varje gång ni pratar talar om att hon aldrig älskat dig, vilken hemsk människa du är som inte bor hos henne längre, som bara tycker synd om sig själv och vägrar inse att man själv har gjort en massa idiotiskt dumma val som förstör ens liv? Skulle du vilja ha kontakt med en person som under din barndom misshandlat dig både fysiskt och psykiskt? Jag tycker inte om min svärmor. Jag hyser ingen som helst respekt för den kvinna. Dem enda känslor jag har för kärringen är avsky och äckel.

Av Malva Jonasson - 28 januari 2011 12:13

Jag trodde jag höll på att bli klar med det jag håller på med jobbet, jag har frågat en grej förut och fick ett bra svar tyckte jag så jag har kört vidare. Men idag sa samma person att men sådär kan du ju inte göra. Det är ju hinder där där och där. Jag tappade all lust att jobba mer idag och känner mig mest bara nere. Hormoner. Håhåjaja.

Av Malva Jonasson - 26 januari 2011 15:12

Förut trodde jag att vi hade barnvagn och säng kirrat men inte bilbarnsstol. Nu vill tre personer kasta bilbarnsstolar över oss och vi har ingen säng och ingen vagn

Av Malva Jonasson - 24 januari 2011 20:08

Hur kan man först sitta och ljuga läkarna rakt upp i ansiktet om att jodå jag har provat alla dieter som finns och inget hjälper. Snyfta till sig en gastric bypass. Sedan missköta maten, träning och supa sig asfull på kaloribomber varje helg, och sedan ha mage att gnälla över att man gått upp två kilo och att man inte kan äta mer än några skedar av maten man lagar. Du har förminskat magsäcken karljäve*. Fatta att du inte får plats med lika mkt mat längre. Det borde du ha fattat när du gick med på att förminska magsäcken

Av Malva Jonasson - 24 januari 2011 14:59

Mådde bra hela förmiddagen. Men hela eftermiddagen har jag mått skit rent utsagt. Ont i magen och mår illa. Suck. Jag kan inte åka hem heller eftersom jag har grejer inplanerade efter arbetstid som jag behöver gå på.

Av Malva Jonasson - 23 januari 2011 08:17

Det testet funkade inte. Försökte lägga in IFs barnkoll. Men ja det blev bara en lång textremsa v det. Vi testar igen


Av Malva Jonasson - 23 januari 2011 08:16

<script language="javascript" src="http://track.adform.net/adfscript/?bn=318862"></script><object width="180" height="420"><param name="movie" value="http://www.if.se/web/se/Privat/Forsakringar/Gravid/Flash/barnKollen.swf?parentName=Malva Jona&year=2011&month=7&day=4&babycount=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.if.se/web/se/Privat/Forsakringar/Gravid/Flash/barnKollen.swf?parentName=Malva Jona&year=2011&month=7&day=4&babycount=1"type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="180" height="420"></embed></object>

Oj

Av Malva Jonasson - 23 januari 2011 08:05

Det är verkligen tur att jag inte har särskilt gott om pengar just nu. Vem har det den här helgen? Jag hittade den här sidan: http://www.hejbaby.se/

Mössorna är så fina att jag har lust att köpa nästan allihop

Ovido - Quiz & Flashcards