Alla inlägg under september 2010

Av Malva Jonasson - 6 september 2010 15:08

Och däääääär kom mensen som på beställning återigen. För femtioelfte månaden i rad. I tre år har vi varit utan skydd. Jag ger det ETT ÅR till, sedan blir det läkarundersökning för att undersöka vad i hlsike det är som är fel. VARFÖR blir jag inte gravid? Jag orkar inte med det här längre snart. Varenda jäkla månad kommer mensen på dagen. Trots att jag haft flera grav.symptom sedan ÄL. Fy fan vad roligt livet är alltid. BAH

Av Malva Jonasson - 5 september 2010 18:31

Då har nedräkningen inför mensen börjat. Den ska komma när som helst. Som vanligt har jag haft flera gravsymptom igen före mensen. Min kropp har betett sig mer och mer underligt det senaste halvåret inför mensen. Får se när eländet kör igång den här gången.

Av Malva Jonasson - 2 september 2010 17:55

Idag kom en kollega förbi med sin bebis. Jag kände bara svartsjuka. Det var inte roligt alls. JAG VILL JU.

Ovido - Quiz & Flashcards