Alla inlägg under november 2013

Av Malva Jonasson - 9 november 2013 13:07

http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/frida-boisen-barnen-har-blivit-slagpasar/


Däremot för mig behöver det ju inte vara så att barnet/barnen blir misshandlade, det är ju de som drar nitlotten med farsor som innan barnet/barnen kommer tycker att ja vad mysigt med barn och när barnet/barnen kommit så blir det verklighet och de får panik och sticker. Ibland tom innan barnet föds, ibland efter något år...

Av Malva Jonasson - 4 november 2013 11:34

NÄR ska jag komma på fötter med ekonomin egentligen? Först leva med en karl som inte kan hantera pengar så mina pengar försvann både till mina, våra gemensamma OCH hans utgifter, sedan bli ensamstående med heltidsansvar och allt vabb. Jag kommer inte kunna betala mina räkningar och mat i december och nu har det dessutom gått sönder en sak hemma som kommer bli svindyr för mig att betala just den månaden när jag inte ens kan betala räkningar och mat. Jag blir så less. När ska detta sluta? När ska ekonomin sluta gå åt helvete hela tiden? =(

Ovido - Quiz & Flashcards