Alla inlägg under november 2011

Av Malva Jonasson - 4 november 2011 21:55

Snart slänger jag den här förbaskade föreningen åt helvete. Jag är trött på att hela tiden vara den som ska ordna allt när alla andra sviker.

Vi skulle ha kalas i en lokal och har bjudit in en till förening på grannorten som håller på med samma sak som vi gör.

En person var ansvarig för samordningen. Vi skulle nämligen ta med oss en till två rätter var som ska delas av alla. Nu har ansvarige dragit sig ur, ingen annan känner tikk planeringen och jag blir som vanligt lämnad som ansvarig i sista minuten och jag vet inte alls hur planerna inför söndagens kalas ser ut. min man skulle med men ska nu plötsligt jobba dessutom så jag har ingen j'vla backup alls med maten och barnet. Tusen tack. nNu har jag en miljön saker att göra imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards