Direktlänk till inlägg 9 november 2013

en intressant krönika

Av Malva Jonasson - 9 november 2013 13:07

http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/frida-boisen-barnen-har-blivit-slagpasar/


Däremot för mig behöver det ju inte vara så att barnet/barnen blir misshandlade, det är ju de som drar nitlotten med farsor som innan barnet/barnen kommer tycker att ja vad mysigt med barn och när barnet/barnen kommit så blir det verklighet och de får panik och sticker. Ibland tom innan barnet föds, ibland efter något år...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malva Jonasson - 7 september 2014 15:38

Det tog slut. Det gör lite ont, han var verkligen snäll och go men vi kan inte ge varandra det vi behöver och vill ha. Jag kan inte ge honom och han kan inte ge mig. Jag kan inte vara med någon som försöker tvinga mig att älska heller. Det går bara i...

Av Malva Jonasson - 7 september 2014 12:25

Jag har några veckor dejtat en person. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill. Ena stunden vill jag bygga på det, nästa inte. Anledningen till att jag tvivlar och vacklar är att h*n inte har erfarenhet av egna barn, inte riktigt har f...

Av Malva Jonasson - 29 juni 2014 16:43

och lite deppig. Jag är bara så fruktansvärt trött in i djupet av själen. Det har hänt flera oerhört jobbiga saker det här året och energinivån är väldigt låg. Jag är så trött på att göra allt markarbete själv. Det är bara jag som tvättar, städar, vi...

Av Malva Jonasson - 15 maj 2014 17:40

Ofta får jag frågan av andra föräldrar som lever i par, hur jag orkar. Jag svarar i princip alltid att oftast går det jättebra och det gör det men det är tungt. Så förbaskat jävla tungt emellanåt, när man är så trött och stressad så att man bara sitt...

Av Malva Jonasson - 24 februari 2014 15:30

Just nu är jag så less på allting känns det som. Kört fast på jobbet. Konstant tjafsande med den lilla här hemma, trotsande till tusen både morgon dag och kväll och ofta även nätter. Jag gör inget annat än diskar, dammsuger, torkar golv, tvättar, lag...

Ovido - Quiz & Flashcards