Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Malva Jonasson - 20 januari 2011 11:50

efter att gå ut med det här så jag slipper hålla på att skriva härinne om min graviditet. Jag tänkte ha den här bloggen för att gnälla av mig när jag stör mig över något. I och för sig har jag ju stört mig järnet på att jag mått så illa men det ska bli skönt att komma ut med nyheten snart. Trött på att hitta på undanflykter och dåliga vita lögner

Av Malva Jonasson - 20 januari 2011 11:48

en svacka i min kroppsliga självkänsla idag. Jag känner mig fet och uppblåst. Bara för att jag måste äta så jävla många gånger om dagen för att slippa må dåligt. Jag trodde faktiskt inte jag kunde tröttna på att äta men det har jag. Det har blivit astråkigt att laga mat, det har blivit astråkigt att äta mat. Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards