Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Malva Jonasson - 3 juli 2010 12:01

än jag trodde. Jag har verkligen kommit ur fas sedan jag upptäckte att min ägglossning inte alls ligger där jag hela tiden trott att den gjort. Hur ska jag kunna bli gravid när jag inte ens vet när jag har ägglossning? Kan man lägga in sig på en fertilititetsklinik och stanna där tills man blir gravid? Hade varit gött. Men jag hade nog blivit uttråkad.

2,5 år. Inte ett skit har hänt. Suck.

Av Malva Jonasson - 3 juli 2010 10:46

i en djungel av känslor just nu.

Jag är arg. Jag är besviken. Jag känner hat gentemot de som haft turen att bli gravida. Jag satt och tittade på Everwood, my all time favourite, insåg att jag har missat något avsnitt. Madison var tydligen gravid. .Just nu känns det som att ALLA ANDRA utom jag blir gravida. Nästa mens ska jag köpa såna där svindyra ägglossningstest igen och jag ska tamigfan testa mig VARENDA dag.

Ovido - Quiz & Flashcards